Skip to main content
Beantwoord

experiabox geeft geen wifi meer

  • April 15, 2020
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

sinds 2 weken valt geregeld wifi weg van mijn experiabox V10.

 

het lampje wireless brandt dan ook niet meer.

 

als ik inlog in het modem, zie ik de optie wifi uitgeschakeld staan, ik krijg deze ook niet aangezet.

 

pas na een aantal keren opnieuw starten werkt het dan weer, extra vervelend in de huidige situatie waarin thuiswerken verplicht is.

 

is het mogelijk om een nieuwe experiabox te krijgen?

Beste antwoord door Kevin Scholte

Bart, dit mag gesloten worden, ik heb reeds een nieuwe experiabox gehangen, lag aan de wifi versterker die erachter zat.

dit topic mag dicht.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 17, 2020

Dag @Kevin Scholte Ik kijk graag even met je mee. Als de Experia Box echt defect is vervangen we 'm natuurlijk, maar wellicht kunnen we het ook anders oplossen. Bekabeld werkt alles wel goed? Je hebt al het één en ander ingevuld op je KPN Forum Profiel. Wil je daar je klantnummer nog bij zetten? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 17, 2020

Bart, dit mag gesloten worden, ik heb reeds een nieuwe experiabox gehangen, lag aan de wifi versterker die erachter zat.

dit topic mag dicht.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 17, 2020

Prima, @Kevin Scholte Dank voor de terugkoppeling.