Skip to main content

Mijn experiabox (inmiddels 10 jaar oud) slaat meer en meer geel uit en geeft een steeds slechter worden Wifi signaal af. Graag wil ik een nieuwe experiabox aanvragen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi, dat is vast nog de H220N ookwel v7 aangeduid.

Die is inderdaad al wat ouder.

Je kunt het best denk ik even bellen met het gratis nummer 0800-0402. Spreek bv in “mijn experiabox wordt geel” of “… is oud”. Als je niks zegt schijn je ook een écht mens te krijgen.

Wachten op een KPN forum moderator kan ook. Die kan ook een omruil in gang zetten. Vul je dan vast je gegevens in in je forumprofiel? (i.v.m. privacy niet hier in het topic).

Een nieuwe wordt ter afhalen afgeleverd bij een PostNL punt in je buurt. Bij inleveren van de oude in een doosje met de verzendgegevens (gratis antwoordnummer) krijg je de nieuwe mee. Aansluiten is plug & play. De verzendgegevens krijg je per sms of e-mail.


Welke Experiabox heb je nu? Zie KPN wifi modems voor foto's. Je kunt de Experiabox omruilen als het een V7 is of ouder, of als je Experiabox defect is.


Hi @MvSteen, is het gelukt om met de instructies uit de berichten van @PeterG en @Grovert een nieuwe Experia Box te regelen of kan je mijn hulp daar nog bij gebruiken? Hoor het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!