Skip to main content
Beantwoord

experiabox maakt een piepend geluid

• September 8, 2020
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Chamila
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn experiabox maakt een hoog piepend/zoemend geluid Het is al een tijdje zo maar nu gaat het ons echt storen tijdens tv kijken. Is er een mogelijkheid dat we een nieuwe kunnen krijgen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank je, @Chamila! Ik heb zojuist een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de The Read Shop, aan de Berijerlandselaan. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4150437) en onderstaande adres erop.

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 8, 2020

Welkom op het forum, @Chamila. Je bent hier op het goede adres. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan pak ik dit met je op.

Chamila
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 8, 2020

Zover ik weet heb ik het ingevuld

Chamila
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2020

Gedaan✅

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2020

Dank je, @Chamila! Ik heb zojuist een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de The Read Shop, aan de Berijerlandselaan. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4150437) en onderstaande adres erop.

KPN

Antwoordnummer 10119

Chamila
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Dank je, @Chamila! Ik heb zojuist een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de The Read Shop, aan de Berijerlandselaan. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4150437) en onderstaande adres erop.

KPN

Antwoordnummer 10119

Heel erg fijn dankjewel!