Skip to main content

Mijn experiabox maakt een hoog piepend/zoemend geluid Het is al een tijdje zo maar nu gaat het ons echt storen tijdens tv kijken. Is er een mogelijkheid dat we een nieuwe kunnen krijgen?

Welkom op het forum, @Chamila. Je bent hier op het goede adres. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan pak ik dit met je op.


Zover ik weet heb ik het ingevuld


Gedaan✅


Dank je, @Chamila! Ik heb zojuist een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de The Read Shop, aan de Berijerlandselaan. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4150437) en onderstaande adres erop.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Dank je, @Chamila! Ik heb zojuist een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt morgenmiddag, 11 september, bezorgd op het servicepunt in de The Read Shop, aan de Berijerlandselaan. Je krijgt een sms als hij daar is. Je kunt daar dan de oude box inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude Experia Box met zijn stroomkabel in een doos en noteer het ordernummer (4150437) en onderstaande adres erop.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Heel erg fijn dankjewel!