Mijn mediabox is stuk meerdere malen gereset zonder resultaat tv boven werkt niet meer, WiFi dramatisch. Wat kan ik doen om een nieuwe te krijgen.
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en topic naar juiste categorie verplaatst
Mijn mediabox is stuk meerdere malen gereset zonder resultaat tv boven werkt niet meer, WiFi dramatisch. Wat kan ik doen om een nieuwe te krijgen.
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en topic naar juiste categorie verplaatst
Je eigen op het Ziggo forum melden. KPN heeft geen "mediabox".
Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik
Welke experiabox heb je?
Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik
Ik begrijp dat je de modem bedoeld, welke Experiabox heb je?
Experiabox V10
Bereik is altijd al wel slecht geweest, WiFi versterkers werken niet zodra ik de achterdeur uitloop is de WiFi verdwenen
Een V10 die kapot is komt zelden voor. Hoe is je ontvanger aangesloten? Direct bekabeld aan de experiabox?
Waar heb je de experiabox staan?
In de tv kast vlak naast de aansluiting van de tv ja direct bekabeld
Heb je de ontvangers al eens gewisseld? Het kan ook aan de ontvanger liggen. En de experiabox in een kast stoppen is niet bevorderlijk voor je Wi-Fi.
Alles geprobeerd eigenlijk, mag helaas niet baten
Je kunt de versterkers beter niet in een kast zetten. Erop is beter voor het bereik.
Hoi
Hoi
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.