Skip to main content
Beantwoord

ExperiaBox stuk

• October 15, 2019
  • 14 reacties
  • 193 keer bekeken

Mijn mediabox is stuk meerdere malen gereset zonder resultaat tv boven werkt niet meer, WiFi dramatisch. Wat kan ik doen om een nieuwe te krijgen. 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi@Tim Kortekaas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger boven niet meer werkt en dat je een slechte wifi verbinding hebt. Werkt de tv-ontvanger beneden nog wel? Je geeft zelf aan dat je denk dat het aan de ExperiaBox ligt, dat zou betekenen dat je misschien ook geen bekabelde verbinding kan maken met internet. Zou je een laptop of pc bekabeld willen aansluiten op de ExperiaBox en jouw snelheid meten d.m.v. een speedtest? Ik ben erg benieuwd welke snelheid er wordt gemeten. Laat je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 15, 2019

Je eigen op het Ziggo forum melden. KPN heeft geen "mediabox".

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2019

Welke experiabox heb je?

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik

Ik begrijp dat je de modem bedoeld, welke Experiabox heb je? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Experiabox V10

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Bereik is altijd al wel slecht geweest, WiFi versterkers werken niet zodra ik de achterdeur uitloop is de WiFi verdwenen

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2019

Een V10 die kapot is komt zelden voor. Hoe is je ontvanger aangesloten? Direct bekabeld aan de experiabox?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2019

Waar heb je de experiabox staan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

In de tv kast vlak naast de aansluiting van de tv ja direct bekabeld 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 15, 2019

Heb je de ontvangers al eens gewisseld? Het kan ook aan de ontvanger liggen. En de experiabox in een kast stoppen is niet bevorderlijk voor je Wi-Fi.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2019

Alles geprobeerd eigenlijk, mag helaas niet baten 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 16, 2019

Je kunt de versterkers beter niet in een kast zetten. Erop is beter voor het bereik.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi@Tim Kortekaas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger boven niet meer werkt en dat je een slechte wifi verbinding hebt. Werkt de tv-ontvanger beneden nog wel? Je geeft zelf aan dat je denk dat het aan de ExperiaBox ligt, dat zou betekenen dat je misschien ook geen bekabelde verbinding kan maken met internet. Zou je een laptop of pc bekabeld willen aansluiten op de ExperiaBox en jouw snelheid meten d.m.v. een speedtest? Ik ben erg benieuwd welke snelheid er wordt gemeten. Laat je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2019

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je!