Skip to main content

Mijn Expedia heeft het altijd fantastisch gedaan tot van de week hi spontaan er mee op hielt. Bij opnieuw installeren gaatMijn Expedia gaat even aan en valt daarna uit.  Het WiFi lampje brand helemaal niet. Het lampje op de adapter brand wel. Al van alles geprobeerd maar krijg het niet meer aan de praat. 

Hey @Mojo2015, welkom terug op het KPN forum. Welke lampjes branden er en welke kleur hebben ze? 


Er knippert alleen kort een groen lampje dat het apparaat stroom krijgt. Blijft even branden daarna en valt dan uit. 


Dat is niet goed, @Mojo2015. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met: naam contractant, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiel nummer? Dan kunnen we je modem op afstand uitmeten en wanneer nodig een nieuwe toesturen :) 


Heb je onze hulp nog nodig @Mojo2015? Of is het je gelukt om via een andere weg een nieuw modem te regelen? :slight_smile:


Hey @Mojo2015, ik lees in dit topic dat er al een monteur bij je op bezoek is geweest en het probleem heeft verholpen. Dat is fijn! :) 

Hierbij sluit ik je topic, mocht je nog vragen hebben? Stel ze dan gerust. Maar dan het liefst in 1 topic, zodat we het overzicht beter kunnen houden. 


Reageer