Skip to main content
Vraag

Experiabox v10 bij mijn ouders valt vaak uit

• February 28, 2025
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Tom Van de Vondevoort
Nieuwkomer

Hallo ik heb bij mijn ouders en Wifi versterker geplaatst. Een TP link RE650. Mijn ouders hebben de Experia box v10. Het werkt opzich goed,  maar af en toe gooit hij de Wifi eruit. En valt kpn tv kasje uit. Na 2 min doet hij het weer. Heeft iemand deze problemen ook gehad ? Of wat kan ik eraan doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 28, 2025

Ha ​@Tom Van de Vondevoort , welk type ontvanger heb je?

Tom Van de Vondevoort
Nieuwkomer

Ha ​@Tom Van de Vondevoort , welk type ontvanger heb je?

Volgens mij de Arris vip 2952.

Maar heel de Wifi valt uit. Ook op telefoon etc. En dan na mijn of 2 doet hij het wel weer. Ik denk dat het aan het modem ligt. Maar voor de Wifi versterker hadden mijn ouders er geen last van

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2025

@Tom Van de Vondevoort kan je iets meer vertellen? Waarom een wifi versterker? Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@Tom Van de Vondevoort de wifi  van de V10 en de TP-L-versterker kunnen niet samenwerken.

Dus of de wifi van de V10 aan of de wifi van de TP-L.

Of je moet de wifi-namen en wachtwoorden gelijk trekken.

De tv-decoder moet je niet op de TP-L aansluiten, maar rechtstreeks bekabeld op de modem om storingsvrij tv te kunnen kijken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Tom Van de Vondevoort. Welkom op de community! Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt bij je ouders. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het probleem inmiddels al verholpen of gebeurd dit nog steeds?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, anders weet je ons te vinden. 😊