Skip to main content

Sinds 5-2 valt de WiFi verbinding weg en lees in het servicerapport van de modem dat deze meerdere keren zelfs een reset heeft gedaan heeft.

na de laatste reset staat er zelfs 1970-05-02 als datum ipv 2021.

wij hebben een experia v10 met husselbuitengebied 4g modem van kpn.

wel deze week via servicetool mijn WiFi kanaal laten aanpassen omdat WiFi in de slaapkamer slecht was. Zelf geen aanpassingen gedaan.

hebben zelf al een keer gereset met wegvallen netwerk, de andere keren heeft modem dat zelf gedaan.

wie kan ons helpen?

 

Frank

Hallo Frank, ik heb dezelfde combinatie maar heb geen problemen.  Wat heb je aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Bekabeld aangesloten een TV, Internet radio en 2e modem die omgezet naar extra wifirouter maar dat hebben we 2 jaar zo en werkt.


En wat gebeurt er als je het tweede modem er tussen uit haalt?


Had ik al gedaan maar gebeurde het weer maar niet gelijk ongeveer 2 uur daarna.

 moet wel zeggen na laatste keer gisteravond om 2043 niet meer uitgevallen.

Afwachten nu, wanneer het resetten weer begint.

op moment van laatste reset stond Netflix aan, PS4 en spelcomputer. Beetje standaard 🙂.

 


Zelf heb ik de combinatie v10, 4g modem en 3 experia wifi's en ik moet eerlijk zeggen het werkt super!! wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot plaatsen zonder je postcode.


WiFi snelheid is het probleem niet maar het ineens herstarten van exprriabox.


Test eens zonder aangesloten randapparatur als je wil. Een gebroken ader in een kabel kan zomaar de oorzaak zijn.


Hoi @Frathoder, welkom op het forum! Heb je het nog kunnen testen zonder randapparatuur zoals Joep voorstelt?


Hoi Thomas,

Op dit moment werkt alles en kom ik liever nu nergens aan 😉 .

Maar slechte kabel zou kunnen, zodra modem weer uitvalt of zichzelf gaat resetten haal ik alle kabels los en zal indien nodig deze vervangen.

Bedankt voor de hulp ook Joep bedankt