Skip to main content

Zeer recent is bij ons een Experiabox v10 + WiFi versterker geïnstalleerd. 
Nu merken we dat de upgrades van de PlayStation niet meer kunnen installeren.

Met de KPN WiFi manager meten we in de ruimte: 37 Mbit

De PlayStation geeft aan, download: 723.5 kbps (upload: Failed).


PS. We hebben via Facebook al contact gehad met de KPN helpdesk, maar zij kunnen ons niet helpen. 


Wie kan ons hier wél helpen, zeer bedankt alvast!

Groet, Hans 

 

Hallo @HansvdM , hoe is de playstation aangesloten, bekabeld of draadloos en indien bekabeld op de WiFi-versterker of rechtstreeks op het modem?

 


Hallo @JanD , de PS is middels WiFi aangesloten, draadloos dus.  


Hallo @HansvdM , als er een update voor de playstation is zou ik dat voor alle zekerheid even bekabeld doen, sneller en stabieler, dan kun je daarna weer draadloos de playstation gebruiken.

 


Hallo @JanD  voor de nieuwe router/wifi-versterker werkt het via wifi wel (redelijk) goed. 

Ik wil heel graag weten wat we kunnen doen om de PS draadloos te laten werken. 

 


Hallo @HansvdM ,kun je de playstaion ook resetten? En zo, gaat het dan beter?


Hoi @HansvdM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een trage internetverbinding hebt op jouw Playstation. Playstation heeft een aantal dagen geleden aangegeven dat ze de downloadsnelheid gaan aanpassen om de stabiliteit op het netwerk te behouden nu er meer online gegamed wordt, maar 723.5 kbps is wel erg laag. Ik begrijp uit jouw voorgaande berichten dat je graag jouw PS draadloos wilt verbinden, maar zou je het eens willen testen met een kabel? Ik ben erg benieuwd welke snelheid je dan haalt. Hoe groot is de afstand tussen de ExperiaBox en jouw Playstation?

 


Hoi @HansvdM. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een trage internetverbinding hebt op jouw Playstation. Playstation heeft een aantal dagen geleden aangegeven dat ze de downloadsnelheid gaan aanpassen om de stabiliteit op het netwerk te behouden nu er meer online gegamed wordt, maar 723.5 kbps is wel erg laag. Ik begrijp uit jouw voorgaande berichten dat je graag jouw PS draadloos wilt verbinden, maar zou je het eens willen testen met een kabel? Ik ben erg benieuwd welke snelheid je dan haalt. Hoe groot is de afstand tussen de ExperiaBox en jouw Playstation?

We hebben niets meer van je gehoord. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer