Skip to main content
Vraag

ExperiaBox v10 reset zichzelf en TV-ontvanger loopt vast en werkt traag

• 18 januari 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

experia box reset zich zelf naar elke herstart, waar door ik alle wifi namen en wachtwoorden op nieuw mag instellen. wat kan het probleem zijn?

en ons tv kasje loopt vast zo nu en dan, en is heel sloom met het op halen van opnames, hij is bekabelt de experia box10 (herstarten van alle bij heeft geen zin) heb ze ieder 1min zonder stoom en wanneer modem weer aanstaat zet ik de tv weer onder stroom

iemand een op lossing voor deze problemen ik denk dat mijn experia box kapot is

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom in de KPN Community ​@Rickey.

Als je je Experia Box opnieuw opstart, of als de stroom er bijvoorbeeld heel even af geweest is, dan horen inderdaad niet als je instellingen weg te zijn. Het klinkt of je modem wat in de war is. Heb je intussen een oplossing gevonden? 

Zo niet, dan raad ik je aan om jouw Experia Box eens te resetten. Een echte reset dus, geen herstart. Stel daarna je instellingen in zoals jij ze wilt hebben. Ik ben benieuwd of het daarna wel goed gaat. Een echte reset helpt in veel gevallen goed!