Skip to main content
Vraag

ExperiaBox V10 verliest steeds de verbinding

• April 25, 2025
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik ben al 2 dagen aan het bellen met KPN maar mijn probleem is niet opgelost. Mijn experiabox  V10 slaat telkens in een  foutmelding waarbij duidelijk is te zien dat er geen internet binnenkomt en dan moet ik deze resetten. dat is gewoon ruk!!!! Ik ben afhankelijk van internet/ wifi voor mijn pinautomaten. 

Top KPN dankzij jullie ben in heeeeeel klantvriendelijk bezig. 

Ik neem aan dat jullie hiervoor met een gepaste oplossing komen wat dit is echt niet te doen 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@de Vroone. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat je gefrustreerd bent, zeker als je afhankelijk bent van een stabiele internetverbinding voor je werk en je hier al meerdere keren contact over hebt gehad. 

Zou je voor mij het volgende kunnen aangeven:

• Brandt of knippert het Service-lampje op je modem als de storing optreedt. Welke kleur?

• Hoe is het modem aangesloten (direct op het ISRA-punt, via een verlengsnoer of splitter)?

• Heb je al eens geprobeerd om het modem te resetten via het resetgaatje aan de achterkant (minimaal 10 seconden ingedrukt houden met een paperclip)?

Als je liever persoonlijk contact hebt of dit dringend is vanwege je onderneming, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

vandaag monteur geweest, een collega van je heeft het verkeerde abonnement opgezegd. ECHT SUPERFIJN ………...nu moet ik 72 uur wachten totdat ik weer internet heb. Eerlijk ik vind dit echt belachelijk 72 uur serieus en het is “jullie fout”

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2025

Ik heb bevestiging van het abonnement wat ik heb opgezegd, maar jullie sluiten er gewoon 2 af

waarom ?????? daar heb ik geen akkoord voor gegeven 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@de Vroone Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd. Ik snap heel goed dat je hier boos en teleurgesteld over bent, zeker als je nu nog 72 uur zonder internet zit. Dat is niet hoe het hoort te gaan. Goed om te horen dat er inmiddels aan een oplossing wordt gewerkt. Ik hoop dat alles snel weer goed komt en dat je zo snel mogelijk weer online bent.