Skip to main content
Beantwoord

Experiabox V10 ziet mijn converter zonnepanelen niet

  • September 18, 2020
  • 7 reacties
  • 544 keer bekeken

Hallo,

 

mijn nieuwe xperiabox v10 en paar Superwifi schotels ziet mijn converter niet vd zonnepanelen. Mijn vorige modem wel..

nu is het zo dat als ik ook mijn oude tp-link WiFi extensies (via stopcontact), ik de data wel direct kan uitlezen. Heel vreemd. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet doen. Hoorde al iets van poorten open zetten vd modem..???

Hopelijk iemand een idee?

mvgr,

AJR 

 

Admin: titel aangevuld

 

Beste antwoord door Nick83

Onzin, geen poorten openen. Gewoon die oude WiFi extender blijven gebruiken. Het probleem ligt aan de SuperWiFi's. Er zijn ook printers, camera's en ander van dat soort spul wat soms moeilijk of helemaal niet wil verbinden met de SuperWiFi's. De Experiabox v10 speelt geen rol in dit verhaal. Want het WiFi van deze box staat als het goed is uit.

Check het Wireless lampje.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 18, 2020

Onzin, geen poorten openen. Gewoon die oude WiFi extender blijven gebruiken. Het probleem ligt aan de SuperWiFi's. Er zijn ook printers, camera's en ander van dat soort spul wat soms moeilijk of helemaal niet wil verbinden met de SuperWiFi's. De Experiabox v10 speelt geen rol in dit verhaal. Want het WiFi van deze box staat als het goed is uit.

Check het Wireless lampje.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2020

Oke thx! Die TP-link doet t zo prima. De schoteltjes gewoon voor de andere dingen ook prima.

 

grt 

 

AJR


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2020

En klopt ook, het wireless ledje is uit😁👍.

 

opzich dan raar dat die super-WiFi schoteltjes dan niks doen met die converter. Het klopt ook dat m’n printer ook niets meer doet. En wel weer met die ondersteuning vd TP/link AV500.

Het grappige is dat als ik die TPlknk bij schakel bij instellingen WiFi de oude modem naam tegenkom..

vraag me af hoe dit dan allemaal kan.

en m’n internet snelheid (onbestaand gemeten) is 100 ipv de 200..

 

grt,

 

AJR


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 20, 2020

De extender zal de oude netwerknaam uitzenden. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 20, 2020

en m’n internet snelheid (onbestaand gemeten) is 100 ipv de 200..

Op de extender bedoelt u?

U kunt uw printer verbinden met de extender, oude netwerknaam dus, en uw laptop / mobiel gewoon met de SuperWiFi's, nieuwe netwerknaam dus. Als u dan wilt printen, dan zorgt de router ervoor dat de printopdracht via de extender gewoon bij de printer komt. U hoeft niet uw laptop met de extender, oude netwerknaam dus, te verbinden om te kunnen printen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2020

Nee , gemeten vd superwifi schoteltjes. 
 

oke, duidelijk. Dank voor uw reactie😁👍.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 23, 2020

Hoi @AJRB, ik zie dat het allemaal weer werkt dankzij Nick83. :)

Mocht er nog iets zijn, dan horen wij dat graag.