Daar ik nog steeds problemen heb met wifi, besloot ik het modem te resetten, dus terug naar de fabrieksinstellingen.
Nu kan ik niet meer in het modem komen, inloggen lukt niet met de inloggegevens achter op het modem.
Zie wel mijn ssid die ik zelf heb ingevoerd weer terug.
Heb op het forum gelezen dat andere met dit type modem ook hiermee problemen hebben.
Kan via kpnservice het modem softwarematig niet resetten.
KPN geef mij nu een modem die dit wel aan kan.
Beantwoord
Experiabox V10a resetten
Beste antwoord door Vikash van KPN
Goedemiddag @toniol . Wat vervelend dat het niet lukt om de ExperiaBox V10a te resetten. Via deze link krijg je ook de mogelijkheid om de modem te resetten, zou je dit willen proberen?
Als je een slechte WiFi verbinding hebt kan je het beste deze link gebruiken om de verbinding te verbeteren. Tijdens het verbeteren van het WiFi netwerk zal de ExperiaBox ook gereset worden.
Laat je mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineelAls je een slechte WiFi verbinding hebt kan je het beste deze link gebruiken om de verbinding te verbeteren. Tijdens het verbeteren van het WiFi netwerk zal de ExperiaBox ook gereset worden.
Laat je mij weten of het gelukt is?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.