Skip to main content

Hoi,

 

Ik kom natuurlijk met een bekende vraag…

Experiabox V8. Oud beestje, doet 't nog matig. Net een internet update rondje gedaan via KPN site waardoor hij het weer iets beter doet. 

Kortgeleden via de website van KPN (ingelogd onder KPN account uiteraard) gekeken wat de mogelijkheden waren. Probleem nr 2 is nl dat de internetsnelheid, omdat ik in buitengebied zit, traag is.

Dus daar kwam een prachtige mogelijkheid voorbij, gratis en voor niks, met een box die ook gebruik maakt van 4g! 
Doen dus!

TOen kwam de desillusie…

BIj het openen van dat razendsnel geleverde pakketje bleek… dat dat snellere internet in buitengebied dus ALLEEN mogelijk is in combinatie met Experiabox V10. En laat ik die nou net NIET hebben.

Aangezien ik die experiabox V8 al aardig vaak opnieuw moet opstarten, denk ik zo dat die toch wat veroudert. 
Is het mogelijk om toch die experiabox V8 om te ruilen door een V10, of een V10 te kopen wat mij betreft? Jullie weten hoe traag dat internet hier is…

Elke mogelijkheid om dat op te krikken is welkom.

Alternatief ZIggo, is wel beter, maar ook niet super stabiel in snelheid. Dus voorlopig wilde ik m'n KPN account nog maar ff aanhouden, maar liefst wel met een wat sneller internet. 

Beste @KoopKP, welkom! Als jij nu gebruik maakt van Sneller internet Buitengebied, dan moet je daar van ons ook een V10 bij krijgen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je verder. 


Klant nummer kon ik zo snel niet vinden

postcode toegevoegd 

hartelijk dank voor de snelle reactie 


Dit is prima! Ik heb een verzoek ingediend om jou een geschikt modem te sturen. Binnen enkele werkdagen zal je een sms met meer informatie hierover ontvangen. 


Heel hartelijk bedankt!!!

ben blij verrast dat grote bedrijven met vooral online service zulke service leveren!


Leuk om te lezen 🙂. Graag gedaan!