Skip to main content

Onze Experiabox V8 (Adsl) moeten we de laatste dagen/weken diverse keren per dag resetten.

Regelmatig geen telefoon, TV valt weg, de smartphone geeft regelmatig: kan geen IP-adres verkrijgen (nooit geen wifi-problemen op het werk met dat ding).

Ook de computer met kabelverbinding verliest regelmatig de internetverbinding (lang niet altijd tegelijkertijd).

Heb de probleemoplosser gedraaid, die kon bij de verbinding geen fout vinden (die werkte immers op dat moment) maar toen het modem werd gereset kwam de verbinding niet terug, rode LED “internet” brandde, dus maar weer de stekker eruit en erin. Dit schiet dus niet op. Ik hoop dat jullie een oplossing weten.

P.S. Ik heb ook enkele maanden terug telefonisch contact gelegd, vanwege de problemen met de afstandbediening van de TV-ontvanger, er werd mij een nieuwe beloofd, die is echter nooit gearriveerd.

Graag een oplossing hiervoor!

 

Beste @JBoerefluiter, welkom! Wat ontzettend irritant! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

 

Voor wat betreft de afstandsbediening? Zou je die nieuw krijgen of een nieuwe tv-ontvanger? Een nieuwe afstandsbediening kan je inmiddels heel gemakkelijk zelf aanvragen via onze website als je inlogt met het KPN ID waar je vaste diensten aan gekoppeld zijn.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kan ik nog iets voor je doen? Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?


Hoi, ik ben momenteel te druk om mijn profiel aan te vullen, ben daar al 2x mee begonnen, maar heb er telkens ruzie mee.

De netwerkverbinding doet het momenteel al meer dan een week zonder resetten, geen idee waarom.

Heb voor de zekerheid toch maar het modem gereset (via het kleine gaatje achterin) en mijn aangepaste wachtwoord teruggezet.

Wat de afstandsbediening betreft, die stamt nog van onze eerste KPn-ontvanger met harddisk.

Hij is helemaal vergeeld, ziet er niet meer uit, maar ik heb hem uit elkaar gehaald en een geoxideerde aansluiting opnieuw gesoldeerd. werkt alweer een poosje.

Ik zal zeker niet gaan betalen voor een nieuwe afstandsbediening, ik betaal al lang genoeg elke maand aan jullie, tijd dat jullie iets terug doen. 


Een nieuwe afstandsbediening kan je inmiddels heel gemakkelijk zelf aanvragen via de website als je inlogt met het KPN ID waar je vaste diensten aan gekoppeld zijn. 

Dat is gratis 😄 goede service toch😉


Heb je inmiddels de gratis afstandsbediening besteld? Ik denk dat ik een monteur jouw kant op wil laten komen. Wil je reageren op het privébericht dat je van me krijgt? Dan ga ik voor je aan de slag. 


De netwerkverbinding doet het momenteel al meer dan een week zonder resetten, geen idee waarom.

Via een privébericht liet JBoerefluiter weten dat ik hier over heen gelezen had 😉. Hij laat het weten wanneer we toch nog iets voor hem kunnen doen.