Skip to main content
Beantwoord

experiabox v9 broadband lampje brandt oranje, ook na 2x reset

  • September 5, 2020
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Bij mij brandt al enige tijd het lampje bij Broadband oranje. Heb de Experiabox al een paar keer gereset, maar in het begin bij opstarten wordt dit lampje groen en dan oranje en dat blijft zo… graag een reactie hoe dit op te lossen....

Beste antwoord door Heine

Hoi @Gradje1952

Welkom terug op het KPN Forum! Het komt inderdaad soms voor dat het serviceslampje oranje op je Experiabox blijft branden. In de meeste gevallen zal een reset van de Experiabox ervoor zorgen dat het lampje weer groen kleurt, maar we zien ook wel gebeuren dat het lampje na een reset nog oranje blijft. Het klinkt misschien gek, maar als je diensten verder gewoon naar behoren werken, kan een oranje services lampje geen kwaad en hoef je je daar dus geen zorgen om te maken. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2020

Hoi @Gradje1952

Welkom terug op het KPN Forum! Het komt inderdaad soms voor dat het serviceslampje oranje op je Experiabox blijft branden. In de meeste gevallen zal een reset van de Experiabox ervoor zorgen dat het lampje weer groen kleurt, maar we zien ook wel gebeuren dat het lampje na een reset nog oranje blijft. Het klinkt misschien gek, maar als je diensten verder gewoon naar behoren werken, kan een oranje services lampje geen kwaad en hoef je je daar dus geen zorgen om te maken. :slight_smile: