Skip to main content

Vandaag geen internet en tv meer. Het lampje internet op de Experiabox V9 brand constant rood. Ook na gebruik van het reset pinnetje blijft het lampje internet rood branden. Alleen de lampjes Power, wireless en broadband branden groen. 
 

Volgens de website is er geen storing in de wijk, maar lijkt wel of de experiabox niet wil verbinden met het kpn netwerk. Bij het inloggen op de experiabox staat bij netwerk / WAN connection de melding “No netwerk detected”

Wat kan hier aan de hand zijn?

Welkom op het forum @Mars09. Zou je nog kunnen aangeven of er voor de storing is ontstaan iets is veranderd in de bekabeling? Als dit niet het geval is zou je dan in ieder geval een reset uit willen voeren van je Experiabox zoals aangegeven bij stap 2? Als dit het probleem niet oplost zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt? 


.


Welkom op het forum @Mars09. Zou je nog kunnen aangeven of er voor de storing is ontstaan iets is veranderd in de bekabeling? Als dit niet het geval is zou je dan in ieder geval een reset uit willen voeren van je Experiabox zoals aangegeven bij stap 2? Als dit het probleem niet oplost zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt? 

 

Bedankt voor de reactie. Er is recent niets veranderd in de bekabeling het werkte al jaren prima. Heb de reset van stap 2 nogmaals uitgevoerd. Helaas met dezelfde uitkomst. Heb het profiel ingevuld.


@Mars09 ik zie nog geen gegevens in het profiel. Zou het kunnen kloppen dat de gegevens nog bevestigd moeten worden? 


@Mars09 ik zie nog geen gegevens in het profiel. Zou het kunnen kloppen dat de gegevens nog bevestigd moeten worden? 

Als ik naar het profiel ga zie ik wel de wijzigingen staan. Heb nogmaals op de knop wijzigingen opslaan geklikt.


@Mars09 zou je in dit geval anders mij een privébericht kunnen sturen met daarin je klantnummer en postcode en huisnummer? Dan regel ik de verdere aansturing. 


@Mars09 zou je nog kunnen nakijken of het NT van KPN nog stroom krijgt? Volgens mij metingen is deze stroomloos. controleer even of de stekkers aan beide kanten goed vast zit en of het stopcontact waar de stekker in zit stroom geeft. Als dit het geval is laat het dan even weten. Dan moet er namelijk zo snel mogelijk een monteur komen. Laat je in dat geval ook even weten of er momenten zijn de komende dagen dat het niet uit zou komen?


@Mars09 zou je nog kunnen nakijken of het NT van KPN nog stroom krijgt? Volgens mij metingen is deze stroomloos. controleer even of de stekkers aan beide kanten goed vast zit en of het stopcontact waar de stekker in zit stroom geeft. Als dit het geval is laat het dan even weten. Dan moet er namelijk zo snel mogelijk een monteur komen. Laat je in dat geval ook even weten of er momenten zijn de komende dagen dat het niet uit zou komen?

De NT krijgt nog stroom. Het power lampje brandt en ook het netwerk lampje brand constant. Het middelste lampje met het data transfer symbool is uit.   

Een monteur kan gewoon langs komen er is altijd wel iemand thuis de komende dagen.


Dat is in ieder geval goed. Ik heb een monteur ingepland voor morgen tussen 10 en 12. Ook heb ik 100 Gb aan data toegevoegd aan je 06-nummers die je vanavond en in de komende dagen kunt gebruiken. :relaxed:


@Mars09 allemaal gelukt met de monteur?


Ja, de monteur heeft het probleem opgelost en alles werkt weer prima :smiley:


Top, fijn om te lezen.