Skip to main content
Beantwoord

Experiabox V9 wordt warm

  • May 28, 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn Experiabox V9 wordt warm en toont een gele verkleuring. Ook de verbinding begint steeds meer te haperen. Ben ik toe aan een nieuwe box?

Beste antwoord door Bart_

Goed lijkt het me in elk geval niet, @ArtTor Heb je een V7 of een V9? Bij die eerste variant zien we dat wel meer, namelijk. Zou je eens een foto willen plaatsen? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2020

Goed lijkt het me in elk geval niet, @ArtTor Heb je een V7 of een V9? Bij die eerste variant zien we dat wel meer, namelijk. Zou je eens een foto willen plaatsen? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 8, 2020

Hallo @ArtTor Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Is alles via een andere weg opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.Â