Skip to main content

Modem valt steeds uit  kan sinds update van modem eens niet normaal tv kijken en op de laptop nog eens niet normaal gamen en dan ver al roblox of de modem valt weer eens uit lampje brand ook rood dan weet iemand wat de doen 

Hoi @Motorolafan96. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat er steeds een rood lampje brandt op jouw modem. Heb je de stappen al eens doorlopen op deze pagina, wellicht verhelpt dat het probleem. Als dat niet het geval is wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Je kan natuurlijk hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402).


Ik ben helemaal Klaar met kpn ik had met begeleiding gebeld na het suport centre ze hebben instellingen veranderd op afstand uit vallen is weg maar kan niet meer op Roblox ik moet nu het internet van de woon groep pakken om op Roblox de komen En het ligt niet aan Windows 11 want op andere netwerken doet die het wel 


En het ligt niet aan Windows 11 want op andere netwerken doet die het wel 


En het ligt niet aan Windows 11 want op andere netwerken doet die het wel 

 


Op 2 telefoons geprobeerd op de Samsung a51 en Samsung s23 ultra kom ik er ook niet op 


Samsung s23 ultra 


Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van het wifi netwerk op jouw Samsung telefoon. Heb je de mogelijkheid om jouw HP laptop bekabeld aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd of dat wel goed werkt. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik dit voor je uitzoeken.


Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van het wifi netwerk op jouw Samsung telefoon. Heb je de mogelijkheid om jouw HP laptop bekabeld aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd of dat wel goed werkt. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Roblox deed het net wel weer en die van mij kan geen kabel in 


Wat goed om te lezen dat het nu wel werkt. Als je toch nog problemen ervaart ontvang ik graag je gegevens om dit verder uit te zoeken. 


Wat goed om te lezen dat het nu wel werkt. Als je toch nog problemen ervaart ontvang ik graag je gegevens om dit verder uit te zoeken. 

Roblox 


Het is alweer Zo ver kan weer niet op Roblox 


Nog even En ik stap over op ziggo 


@Motorolafan96 Wat vervelend dat het probleem weer terug is tijdens het spelen van Roblox. Lukt het nog wel om via een internetbrowser te surfen op het internet? Wanneer ik Google op deze foutcode komt ik verschillende mogelijke oplossingen tegen. 


@Motorolafan96 Wat vervelend dat het probleem weer terug is tijdens het spelen van Roblox. Lukt het nog wel om via een internetbrowser te surfen op het internet? Wanneer ik Google op deze foutcode komt ik verschillende mogelijke oplossingen tegen. 

Heb het volgens mij kunnen oplossen gereset en nu draait alles weer goed 


Roblox 


Probleem ligt bij Roblox klam ik gisteren achter er waren meer mensen die er last van hadden