Skip to main content
Beantwoord

Experiabox verkleurt en piept

  • May 27, 2020
  • 9 reacties
  • 134 keer bekeken

Experiabox is verkleurd, wordt warm en werkt niet goed meer, en maakt een hinderlijke hoge pieptoon, was eerst stiller maar word steeds erger.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Bruintjes . Klopt helemaal. 

@Alex_P vraagt dit omdat er normaliter maar één type experiabox (v7) is, die dit euvel vertoont (met name het verkleuren.)  Ik heb een verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd. Het weekend zit er nu even tussen. Ik verwacht dat we begin volgende week een reactie hebben. Jij krijgt dan ook een SMS met informatie.

Mocht je in de loop van volgende week niks horen, laat het even weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • May 27, 2020

Hallo @Bruintjes,

Laat me raden, je hebt de V7 (ZXV10 H220N) ? Deze worden omgeruild door KPN. Vul even je forumprofiel aan met je gegevens. Dan zorgen ze ervoor dat je snel je modem kan omruilen.  
Het is hier wel drukker dan normaal, dus mocht je het sneller willen regelen dan kan je bellen met 0800-0402 of je vraag stellen via de chat. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Bruintjes, welkom! Ik sluit mij volledig aan bij Chris: vul je forumprofiel aan en laat het hier weten, dan regelen we een nieuwe!


  • Auteur
  • May 28, 2020

Heb mijn profiel ingevuld, hoor of lees het wel of het goed gegaan is!

En bedankt voor de snelle reactie's!!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Bruintjes, volgens mijn systeem heb echter geen V7. Zou je na willen kijken welke Experiabox je precies hebt? 


  • Auteur
  • May 28, 2020
Model H220N
Serial Number 219008942841
Hardware Version V1.0.03
Software Version V1.0.02T10.5v4
Boot Loader Version V1.0.06

  • Auteur
  • May 28, 2020

Weet niet waar ik het anders kan vinden!

En maakt dat wat uit omtrent het omruilen van die Experiabox?

Kapot is kapot toch?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 29, 2020

@Bruintjes . Klopt helemaal. 

@Alex_P vraagt dit omdat er normaliter maar één type experiabox (v7) is, die dit euvel vertoont (met name het verkleuren.)  Ik heb een verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd. Het weekend zit er nu even tussen. Ik verwacht dat we begin volgende week een reactie hebben. Jij krijgt dan ook een SMS met informatie.

Mocht je in de loop van volgende week niks horen, laat het even weten. 


  • Auteur
  • May 29, 2020

Erwin, bedankt voor je reactie en duidelijke uitleg, even afwachten dus.


  • Auteur
  • June 5, 2020

Mensen, bedankt voor jullie hulp, heb nu een nieuwe Experia Box en we zijn van die hinderlijke hoge pieptoon af en verder werkt het naar behoren!!

Nogmaals mijn dank,

v.g. van een tevreden klant