Skip to main content
Beantwoord

Experiabox werkt niet

  • March 28, 2020
  • 12 reacties
  • 800 keer bekeken

Mijn Experiabox V10 doet het niet.

Power en wireless zijn groen internet brand niet en services is oranje, L1 en L2 branden niet.

Alles is goed aangesloten alleen gisteren kapte hij er gewoon mee.

Beste antwoord door Lisa

Even voor de Forumbezoekers. Er is een afspraak met de monteur gepland voor maandag a.s. tussen 12.00-14.00 uur!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Dat klinkt niet best. Heb je de kabel tussen het modem en israpunt al gecontroleerd?


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Of heb je al gecontroleerd of er wellicht een storing is?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Dat klinkt niet best. Heb je de kabel tussen het modem en israpunt al gecontroleerd?

De kabel is goed en ik heb het ook al met een andere geprobeerd en toen deed hij het ook niet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Of heb je al gecontroleerd of er wellicht een storing is?

Er is geen storing.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 28, 2020

@DikkieM Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Het klinkt inderdaad niet goed. Het oranje service lampje kan nog wel eens betekenen dat de Experiabox(EB) een software binnenhaalt, al lijkt me dat sterk. 
Had je de EB al eens een harde reset gegeven?  Laat het maar even weten. Daarnaast, als dit niet de oplossing biedt wil ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

@DikkieM Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Het klinkt inderdaad niet goed. Het oranje service lampje kan nog wel eens betekenen dat de Experiabox(EB) een software binnenhaalt, al lijkt me dat sterk. 
Had je de EB al eens een harde reset gegeven?  Laat het maar even weten. Daarnaast, als dit niet de oplossing biedt wil ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn Experiabox een reset gegeven maar dat werkte niet en ik heb mijn gegevens ingevuld.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 28, 2020

@DikkieM Bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb even meegekeken en gemeten en er zit een knik in de kabel. De Experiabox is dus niet stuk. Alleen een monteur kan dit oplossen. Ik heb je zojuist proberen te bellen om een afspraak te maken, maar ik kreeg je niet te pakken. Ik stuur je een privé bericht met daarin de beschikbare tijden van de monteur. Laat het maar weten wanneer het jullie uitkomt en of jullie een monteur over de vloer willen nu. 

We horen graag van je! 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2020

Even voor de Forumbezoekers. Er is een afspraak met de monteur gepland voor maandag a.s. tussen 12.00-14.00 uur!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2020

Komt er een monteur langs mijn moet op de computer van de school


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 29, 2020

@DikkieM  :thinking: Volgens mij mist er een woord tussen mijn […..] moet. Kun je de zin nog eens formuleren? 
De monteur moet bij het aansluitpunt en in de wijkkast zijn. Verder zal hij niet aan de apparatuur thuis zitten. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 30, 2020

Hallo @DikkieM Ik zie dat er vandaag een monteur op de locatie is geweest. Werkt alles nu zoals het moet? Is alles weer in orde? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 1, 2020

Hey @DikkieM, geen bericht, goed bericht? ;) 

Ik ga er vanuit dat alles weer naar behoren werkt. Ik sluit hierbij je topic. Toch nog hulp nodig? Laat het ons weten! We staan voor je klaar.Â