Skip to main content
Beantwoord

Experiabox zend geen WIFI uit na plaatsing van 2 WIFI versterkers

  • August 28, 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Stan Lee
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste allen,

 

Ik heb een Experiabox V12 geplaatst (beganegrond) met daarachter 2 WIFI versterkers (1e en 2e etage). 

Na het connecten van de twee Wifi versterkers zend de Experiabox geen Wifi meer uit, alleen de twee versterkers zenden wifi uit. Nu heb ik dus veel slechter WIFI verbinding op de begane grond. Klop het dat deze geen Wifi meer uitzend??? Hoe kan ik deze aanzetten?

Als ik naar de KPN Thuis app ga kan ik hem wel handmatig aanzetten, maar hij knalt er vervolgens weer uit.

 

Ik hoor graag van jullie

Beste antwoord door Joep1965

Dat komt omdat ze (nog) niet goed met elkaar samenwerken. Dat is met de andere experiaboxen ook zo muv de v10a. Daar komt een update voor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 28, 2020

Dat komt omdat ze (nog) niet goed met elkaar samenwerken. Dat is met de andere experiaboxen ook zo muv de v10a. Daar komt een update voor.


  • Deelnemer
  • October 2, 2020

Ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing voor?