Skip to main content

Wanneer ik inlog op Ziggo Sport Totaal krijg ik een melding dat ik gebruik maak van een proxy-verbinding. Echter wordt er geen gebruik gemaakt van een proxyverbinding / VPN verbinding. 

 

De internetverbinding loopt via KPN (Ziggo Sport Totaal wordt afgenomen als extra zenderpakket). Wanneer je ook controleert via bijvoorbeeld http://www.whatismyproxy.com/ zie je ook dat er geen proxy wordt gebruikt. Ook zijn de routerinstellingen meermaals gereset naar fabrieksinstellingen zonder resultaat. 

 

Dit is ook al geplaatst op het Ziggo forum, waarbij aangegeven wordt dat mijn externe IP-adres op een soort van ‘blacklist’ is komen te staan.

 

 

Mocht er meer informatie benodigd zijn, ik hoor het graag. 

Je krijgt geen ander ip adres. Dus dat is simpel. Je zult toch echt bij Ziggo moeten zijn. Die blokkeren u.

Ik weet niet hoe lang u al klant bent bij KPN. Maar indien dat al wat langer is, dan bent u of uw huisgenoten er waarschijnlijk zelf debet aan dat uw ip door Maxmind geblokkeerd word. Of ... beter gezegd: een hoge score krijgt en door Ziggo geblokkeerd word.


Ja heel eng als Ziggo KPN IP adressen gaat blokkeren. Duidelijk een zaak tussen KPN en Ziggo. Ik weet niet of Moderators je kunnen vinden aan de hand van je IP adres anders zou ik even in jouw geval even het profiel invullen bij dit forum. (Even op je usernaam klikken als je bent ingelogd.) 

Zo’n soort oorlog kunnen we niet gebruiken in Nederland. Jouw IP adres loopt over de KPN DNS 


Ja heel eng als Ziggo KPN IP adressen gaat blokkeren. Duidelijk een zaak tussen KPN en Ziggo.

Het is een externe organisatie die bepaald dat het ip niet helemaal fris is. Niet Ziggo zelf.

Ik weet niet of Moderators je kunnen vinden aan de hand van je IP adres

Nee, dat mag niet eens. Heb ik hier op het forum wel eens begrepen. Gebruikers moeten echt het profiel zelf invullen. Zal wel met privacy wetgeving te maken hebben.

 


 .


Je kunt de zenders van Ziggo Sport ook kijken via de KPN ITV app en laptop tv.kpn.com.


@LoekRomer,

Gebruik je de Ziggo Sport Totaal app op een telefoon, tablet of PC?

Kan je die app wel gebruiken met een Ziggo Sport abonnement via KPN of moet je dan wellicht de iTV app of de site gebruiken?

Lukt het via 4G bijvoorbeeld wel om de Ziggo Sport Totaal app te gebruiken?


@LoekRomer Welkom op het forum, wat vervelend dat je deze melding krijgt. De vragen die @wjb stelt ben ik ook benieuwd naar, zou je deze kunnen beantwoorden? Ik vermoed inderdaad dat ik hier weinig aan kan doen, maar niet geschoten is altijd mis. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en uitzoeken of er wellicht iets is dat ik kan doen. 


@LoekRomer Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!