Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds een tijdje kan ik niet meer mijn IPTV kijken op mijn telefoon. Het gaat om een externe IPTV en ik gebruik zowel IPTV Smarters Pro als M3U Player. Op beide krijg ik melding Source onbekend. 

Dit is sinds een maand of zo. Zodra ik op  Wifi bent geen probleem.

Ik gebruik OnePlus 6T

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Ik heb precies hetzelfde probleem.


 


Bij APN:  advancedinternet   invullen. Werkt nu wel.

 


@Walid Hamidy heb je de tip van Coen1 geprobeerd? Is het bij jou ook opgelost? 

Bij een andere klant was het IP adres wel geblokkeerd, dan dien je contact op te nemen met Smarters. 


Ik heb hier zo’n zelfde soort probleem. Ik gebruik een Samsung S22. Ik gebruik meerdere iptv apps, moet nog kiezen welke ik het fijnste vind. Maar geen van allen werkt op 5g. Op wifi geen probleem. Allen werken dan goed. Ook een hotspot maken van mijn tel, verbonden met mijn ipad waarop ik iptv wil gebruiken onderweg werkt ook niet (meer).

Heeft iemand een oplossing hiervoor?


Ik gebruik inmiddels Hotiptv en werkt prima


Ik ervaar precies hetzelfde als Gorge hierboven vermeld. Ik heb (nog) geen oplossing maar het lijkt erop dat KPN iets blokkeert bij deze streaming aanbieders. Ik kan er verder niets over vinden op het internet.

Zijn er oplossingen voor?


Denk eerder dat de IPTV provider voorkomt dat er via verschillende locaties (extern ipnummer) verbinding gemaakt word.  Je kan ervoor zorgen dat de IPTV provider denkt dat je thuis bent (zelfde externe ipnummer als thuis via wifi/bedraad) door een vpn server thuis op te zetten. Daarna met het andere apparaat eerst verbinding maken via vpn en daarna met de IPTV provider.


Ja dat kan ook nog. Alleen heb ik KPN gebeld vandaag en zij beaamden dat zij externe iptv aanbieders blokkeren over 4g/5g.

Bedankt voor de tip om met een vpn aan de slag te gaan. Ik heb een Synology NAS. Die heeft ook vpn dingen aan boord. Word voor mij hele klus dat in te stellen denk ik. 

Nog tips? Zijn zeer welkom :)