Skip to main content
Beantwoord

Extra geld overgeboekt

  • December 24, 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Goedendag

 

 ik heb laatst een facature niet kunnen betalen maar toen ik geld had gekregen om het te kunnen betalen. Werd het automatisch van me rekening gehaald maar dat had ik niet door. Waardoor ik dus het dubbele bedrag heb overgemaakt naar de rekening van kpn

 

ik vroeg me af krijg ik dat geld nog terug of is het pech geld weg hahaha 

 

vriendelijke groet 

dylan 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Dylan0223, welkom. 

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je een betaling mist. Nu is deze toch nog alsnog automatisch afgeschreven, maar je hebt het ook nog zelf overgemaakt. Dat geld ben je niet kwijt hoor. als er nog iets open staat wordt het daarmee verrekend. Staat er niets meer open wordt het teruggestort. Je krijgt het dan binnen 10 werkdagen terug. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2020

Hoi @Dylan0223, welkom. 

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je een betaling mist. Nu is deze toch nog alsnog automatisch afgeschreven, maar je hebt het ook nog zelf overgemaakt. Dat geld ben je niet kwijt hoor. als er nog iets open staat wordt het daarmee verrekend. Staat er niets meer open wordt het teruggestort. Je krijgt het dan binnen 10 werkdagen terug.