Skip to main content

Doordat mijn huistelefoon niet meer werkte, keek ik in de KPN app en zag dat ik een verouderde modem had. Ik bestelde een nieuwe modem. Ivm met corona liet ik deze 4 dagen later bezorgen bij een afhaalpunt .

Ik belde KPN om de storing te vertellen en of er een oplossing was. Terwijl ik belde en de medewerker van alles probeerde, viel ook de WiFi weg.

Het duurde en duurde en duurde. Twee minuten wachten door resetten, nog eens proberen, zoeken enz.

Toen viel de verbinding weg. Weer bellen (en betalen). Toen ik vertelde van de bestelling zei Niek:'Als u de bestelling  annuleert, laat ik hem bij u thuis bezorgen (zonder de 6,00 extra kosten). Ik zou dan een mail krijgen. Ik geannuleerd en geen mail. Een dag later(woensdag) ook niet. Ik weer bellen.moest het hele verhaal weer doen, medewerker moest alles inlezen maar Nee, mevrouw hij is geannuleerd. De nieuwe order ,igt op eenandere afdeling ter goedkeuring... Die dag geen mail. Donderdag ook nog niet. Weer bellen, alles inlezen, proberen enz Nee, mevrouw ik zie dat de bestelling zaterdag wordt afgeleverd op het afhaalpunt. Heen en weer gepraat, andere afdeling etc. 

Dus conclusie: alle telefoontjes voor niets en de rekening? Nog net geen 60 euro extra servicekosten!!!!

Ik vind het ongehoord en onacceptabel. Bij wie ligt de fout?

En als ik nu contact probeer op te nemen dan zijn er wachttijden van 3 minuten..…

Bah zeg wat een bedrijf.

Beste @Annabel1968 Heb je Google gebruikt voor het nummer van KPN?

Want dan krijg je een doorstuur nummer en daar betaal je voor per minuut 

KPN klantenservice is gewoon gratis te bellen 📞 08000402

 

De fout ligt helaas bij jezelf door een betaal service te gebruiken ipv het gratis nummer.


Ja, ik heb dat zojuist begrepen ja. Helaas voor mij!


Welk modem heeft u nu?


Die betaal doorstuur nummers betalen grof geld om bovenaan te staan dus het ziet er aanlokkelijk uit.

Maar zoek in het vervolg iets verder en ja KPN is goed in verstoppen van hun nummer maar als je aangeeft op de website ik wil contact kom je er wel, of nu het juiste nummer opslaan voor een volgende keer.


Nummer staat ook in de MijnKPN app, helaas niet op de fakturen, was vroeger wel als ik me goed herinner.