Skip to main content
Beantwoord

Extra netwerkpoorten op de Experiabox

• September 23, 2019
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door barhar

Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??Hallo @barhar , je kunt in iedere computerwinkel een switch kopen.

Oké , dank voor je reactie. Ik ga opzoek naar een switch
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• September 23, 2019
Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??
Hallo @barhar , je kunt in iedere computerwinkel een switch kopen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 23, 2019
Hallo @barhar , je kan de poorten uitbreiden met een switch, bijvoorbeeld deze op de KPN website.

• Auteur
  • Antwoord
  • September 23, 2019

Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??Hallo @barhar , je kunt in iedere computerwinkel een switch kopen.

Oké , dank voor je reactie. Ik ga opzoek naar een switch

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 23, 2019
Als je er ook een iTV ontvanger op gaat aansluiten, zorg dan dat de switch IGMP Snooping ondersteunt, zoals bijvoorbeeld deze op de KPN website.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi @barhar. Welkom op het forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Casey
Wijsgeer
  • September 24, 2019
Onder bepaalde voorwaarden kun je een gratis switch van KPN krijgen. Een mod kan je hier meer over vertellen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Onder bepaalde voorwaarden kun je een gratis switch van KPN krijgen. Een mod kan je hier meer over vertellen.
Dat klopt, wanneer je 3 of meer tv-ontvangers hebt aangesloten op de Experiabox kunnen we een gratis switch toesturen.