Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??

Hallo @barhar , je kunt in iedere computerwinkel een switch kopen.
Hallo @barhar , je kan de poorten uitbreiden met een switch, bijvoorbeeld deze op de KPN website.


Ik heb hetzelfde probleem, poorten zijn vol en ik wil een nieuw apparaat aansluiten. Kan ik de poorten uitbreiden??Hallo @barhar , je kunt in iedere computerwinkel een switch kopen.



Oké , dank voor je reactie. Ik ga opzoek naar een switch
Als je er ook een iTV ontvanger op gaat aansluiten, zorg dan dat de switch IGMP Snooping ondersteunt, zoals bijvoorbeeld deze op de KPN website.
Hoi @barhar. Welkom op het forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Onder bepaalde voorwaarden kun je een gratis switch van KPN krijgen. Een mod kan je hier meer over vertellen.
Onder bepaalde voorwaarden kun je een gratis switch van KPN krijgen. Een mod kan je hier meer over vertellen.

Dat klopt, wanneer je 3 of meer tv-ontvangers hebt aangesloten op de Experiabox kunnen we een gratis switch toesturen.

Reageer