Skip to main content
Beantwoord

Extra's kwijtgeraakt bij verlengen

  • February 1, 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Vind het jammer dat ze bij KPN graag voor je verlengen maar dan niet vertellen dat je dan dingen kwijt raakt.

Voorbeelden:

Had gratis Spotify maar door verlengen raakte ik dat kwijt....niet gezegd bij het verlengen.

Als KPN compleet (thuis + 3 mobiele abonnementen) kreeg je gratis pluspakket of Fox sports 1 x per maand te wisselen.…

Ook dit krijg je niet meer bij verlengen wat voor het gemak maar weer verzwegen werd. 

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Jama2476, welkom! We hebben er met KPN Hussel inderdaad voor gekozen om ‘uitgeklede’ versies van onze abonnementen aan te bieden, zodat iedereen zelf kan bepalen wat hij/zij afneemt. Dit betekent onder andere dat Spotify niet meer inbegrepen is, maar dat je dit los af kunt nemen. Je krijgt wél 5 euro entertainmentvoordeel als je ook mobiele abonnementen hebt. Je had hier wel, bij het aanpassen van het abonnement, van op de hoogte gebracht moeten worden. Het is een kwalijke zaak dat dat niet gebeurd is: mijn excuses hiervoor! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Beste @Jama2476, welkom! We hebben er met KPN Hussel inderdaad voor gekozen om ‘uitgeklede’ versies van onze abonnementen aan te bieden, zodat iedereen zelf kan bepalen wat hij/zij afneemt. Dit betekent onder andere dat Spotify niet meer inbegrepen is, maar dat je dit los af kunt nemen. Je krijgt wél 5 euro entertainmentvoordeel als je ook mobiele abonnementen hebt. Je had hier wel, bij het aanpassen van het abonnement, van op de hoogte gebracht moeten worden. Het is een kwalijke zaak dat dat niet gebeurd is: mijn excuses hiervoor! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2020

Ik waardeer de excuses maar de Spotify en pluspakket/Fox sport heb ik daar niet mee terug. Met name de Spotify vind ik een gemis.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 6, 2020

Maar… de Spotify is nooit helemaal gratis geweest. Het was vermeld als gratis maar het abonnement was € 6,99 duurder i.v.m. Spotify.

En als je Spotify mist dan neem je (de module/optie) er toch gewoon weer bij?

zie kpn.com/spotify.

Waarom denkt toch iedereen dat in de duurdere abonnementen die extra opties écht gratis waren…???


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Jama2476, begrijpelijk! Het klopt echter wat Peter zegt: Spotify was niet gratis, maar inbegrepen. De kosten zaten dus al verwerkt in het abonnement zelf. Als je nu Spotify Premium wilt blijven gebruiken, dan kan je deze module aanzetten via MijnKPN. Hopelijk heb je zo voldoende informatie!