Skip to main content
Beantwoord

Extra SuperWifi punt huren

• December 11, 2025
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedenavond

ik ben sinds 1-12 klant en heb internet met 2 wifi punten. Ik wil graag een derde bijhoren maar om een of andere manier mag ik de 1e maand geen extra punt bestellen. Ben ook in de winkel geweest maar daar werd ik niet geholpen. Hoe kan ik een extra punt krijgen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Yuni, welkom op de community. Je kunt dit eens per maand aanpassen inderdaad, dat kunnen wij ook niet tussendoor doen. Vanaf 2 januari zal je een extra punt kunnen toevoegen. Het is ook mogelijk om er een te kopen zoals Ik_Combineer noemt, maar ik kan me voorstellen dat je ze dan liever allemaal huurt.

Meer over het huren van de SuperWifi punten kan je hier lezen:

Het kopen wat Ik_Combineer noemt kan je doen via onze Wifi Manager.

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 11, 2025

Welkom ​@Yuni!

Wat krijg je te zien als je hem online wilt bestellen, de melding?

• Auteur
  • Topper
  • December 11, 2025

Dat ik geen wifi punten mag verwijderen of toevoegen tot 2-1-2026. De opties zijn in de kpn geapped gelocked. In de winkel gaven ze aan dat ik maar moest wachten tot 2 januari. Nu kan ik me voorstellen gezien de maand opzegtermijn dat je geen unit kan opzeggen in de eerste maand maar ik wil er graag een extra, zou toch moeten kunnen lijkt mij. 

• Auteur
  • Topper
  • December 11, 2025

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 11, 2025

Dit wordt dit door het systeem geblokkeerd, net zoals bij veel diensten je een maand moet wachten na je laatste bestelling of aanpassing. Tot die tijd kun je niets aanpassen of opzeggen. Er zit dus echt niks anders op dan wachten tot deze periode voorbij is. Hier kan ook niemand dat versnellen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 11, 2025

Het enige wat je zou kunnen overwegen is de aanschaf, dat is eenmalig 61,50 en dat is wel al een optie.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2025

Hoi ​@Yuni, welkom op de community. Je kunt dit eens per maand aanpassen inderdaad, dat kunnen wij ook niet tussendoor doen. Vanaf 2 januari zal je een extra punt kunnen toevoegen. Het is ook mogelijk om er een te kopen zoals Ik_Combineer noemt, maar ik kan me voorstellen dat je ze dan liever allemaal huurt.

Meer over het huren van de SuperWifi punten kan je hier lezen:

Het kopen wat Ik_Combineer noemt kan je doen via onze Wifi Manager.