Skip to main content

Hi! Ik probeer een extra wifi in te stellen op 2.4 GHz voor een nieuwe camera, maar als ik inlog op mijn modem zie ik geen KPN, maar een ZTE interface. Hier probeer ik de optie te vinden, maar helaas tot nu toe zonder succes.

Zie hetvolgende hieronder; hoe kan ik een apparte WiFi voor 2.4 instellen? Alle hulp is welkom!

 

Die optie is er niet op de v10. Hoeft ook niet, want op de v10 kunt u gewoon 2,4 en 5 Ghz scheiden. U kunt ze verschillende namen geven. Net zoals dat kan op zo ongeveer alle andere WiFi modems op de wereld. 

Dat doet u op de pagina Advanced in uw schermafdruk. 

Heeft u WiFi versterkers van KPN? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 


Hi Nick,

 

Thanks voor de snelle reactie. Zou fijn zijn als het lukt!

Ja, ik heb 2 SuperWifi's. 


Ja, ik heb 2 SuperWifi's. 

Dan hoort WiFi op de Experiabox v10 uit te staan en kunt u WiFi niet instellen via de Experiabox. 

U moet dan op de SuperWiFi's inloggen en hierop Extra WiFi instellen.

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134/stel-een-apart-2-4-of-5-ghz-netwerk-in-met-de-functie-extra-wifi-563855

 


Hi Nick,

 

Thanks voor de snelle reactie. Zou fijn zijn als het lukt!

Ja, ik heb 2 SuperWifi's. 

Dan moet je de ‘extra wifi’ op de wifipunten instellen, want de wifi op de V10 behoort uit te staan omdat je KPN wifipunten gebruikt. Dus de wifi op de V10 even handmatig uitzetten. @Zjuull92 

 


@Nomen Nominandum 

 @Nick83 Bedabkt voor jullie hulp, het is gelukt! Dan kan dit topic geloten worden.