Skip to main content

We schrijven december 2022. In het nieuwe V12 modem kan je nog steeds niet de 2.5 en de 5.0 scheiden.

Men heeft bedacht een “extra netwerk optie” hierbij kun je de 5.0 uitschakelen. Maar ja je kan weer geen frequentie 20/40 kiezen en dus geen kanalen kiezen.

Het extra netwerk gaat altijd op dezelfde kanalen als het basis netwerk.  Dus sterk overlappen met alle gevolgen van dien. Het guest netwerk is alleen weer de rare combi van 2.4 en 5.0. 

Tot op heden hebben geen van de KPN medewerkers mij een oplossing kunnen bieden, er zijn nu 3 bezoeken geweest een 4e bezoek was geagendeerd maar er kwam niemand. Navraag leert “oh ja .. uuh nee er staat niets in ons systeem” Om dat ik in de auto zit doet mevr. het vriendelijke aanbod “Maar ik ga u om 5 uur (eenmaal thuis) dan wel een code doorgeven want het ligt al bij de back-office...”  Helaas ….. niets meer vernomen. ik heb sinds 15 september een probleem van formaat. en het lijkt er op dat ik minimaal drie Access point moet gaan kopen terwijl ik dacht te gaan besparen terwijl ik dit type is WIFI platgegaan vanwege bandbreedte van max 18Mbps.  Ga maar weer bellen en anders maar rijden naar hoofdkantoor of iets.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Terug naar de basis bij dit soort gedoe denk ik.

KPN “Beloofd de installatie van goede WIFI” Het  achteraf vertellen en uitleggen “waarom niet” is aardig maar niet de belofte / afspraak waaronder is besteld. 

Het alsmaar aanbieden van Tips via dit medium, is ook aardig maar niet wat is beloofd. Excuses “waarom  niet” wederom heel aardig maar we kopen er niets voor.

 

Maak het in orde of zorg voor een optie om het KPN abonnement op te zeggen met een opzegtermijn van 1 maand. ik ben zelf nu 3 maanden verder met 0,0 succes. 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Gefopt, welkom terug!
Had je ons kennisbankartikel ook al gelezen over extra wifi?