Skip to main content
Beantwoord

extra wifiversterker naast de Arcadyan icm experiabox v9

  • February 25, 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil in een extra kamer goede wifi hebben

Is het mogelijk om naast de Arcadyan wifi versterker (die ik nu gebruik) een extra "zwarte" wifi versterker te gebruiken?

 

Of dien ik de Arcadyan af te koppelen en 2 "zwarte" wifi versterkers te gebruiken?

Beste antwoord door Joep1965

Ik zou voor de tweede optie gaan. Echter de zwarten moeten wel bekabeld worden aangesloten. Maar overschakelen van de ene naar de andere experia wifi gaat vloeiend. Dat is met de witte niet zo. Ontkoppel de witte en doe de wifi manager. Bij slecht wifi is de kans dat je ze gratis krijgt. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Ik zou voor de tweede optie gaan. Echter de zwarten moeten wel bekabeld worden aangesloten. Maar overschakelen van de ene naar de andere experia wifi gaat vloeiend. Dat is met de witte niet zo. Ontkoppel de witte en doe de wifi manager. Bij slecht wifi is de kans dat je ze gratis krijgt. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2020

Hartelijk dank Joep,

Heb de wifi manager gedaan, kom helaas niet in aanmerking voor gratis versterkers

Wifi in de betreffende kamer schommelt tussen 5 Mbps en 10 mbps, echter met reguliere uitval van signaal

Wil het nu gewoon tiptop in orde hebben en leg versterker daarom ook bedraad aan


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 27, 2020

Hoi @Dejonge63, wat Joep1965 zegt wilde ik ook zeggen. Ik heb er dus verder niets aan toe te voegen.