Skip to main content
Beantwoord

F-Secure op 3e PC installeren

• 25 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Ik wil F secure op een 3e pc installeren - de website en eerdere emails zeggen tot 5 apparaten gratis - maar hij geeft aan dat ik moet betalen bij meer dan 2 apparaten. 

Graag een oplossing hiervoor.

Wordt ik hier benadeeld omdat ik al langer abonnee ben? Een email hierover suggereerde dat tm 5 apparaten gratis is. 

Beste antwoord door PeterG

Je hebt gewoon nog een oud abonnement, Alles in één. Dit bevat volgens de daarbij horende voorwaarden 2 licenties. Dat gaan er geen 5 worden. Die horen bij recentere abonnementen als Hussel en het huidige Internet+ / TV+.

De verstuurde e-mails bevatten de informatie van de sinds oktober 2019 uitgegeven abonnementen. 

Je kunt gewoon verlengen naar het nieuwe abonnement, dat is geen punt.

Of extra licentie voor 10 nemen à € 4,99.

Ik heb 't hier helemaal uitgelegd. Ook de prijsstelling van het huidige abonnement.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

PeterG
Superuser
  • 64194 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2023

Je hebt gewoon nog een oud abonnement, Alles in één. Dit bevat volgens de daarbij horende voorwaarden 2 licenties. Dat gaan er geen 5 worden. Die horen bij recentere abonnementen als Hussel en het huidige Internet+ / TV+.

De verstuurde e-mails bevatten de informatie van de sinds oktober 2019 uitgegeven abonnementen. 

Je kunt gewoon verlengen naar het nieuwe abonnement, dat is geen punt.

Of extra licentie voor 10 nemen à € 4,99.

Ik heb 't hier helemaal uitgelegd. Ook de prijsstelling van het huidige abonnement.