Skip to main content

Goeiemorgen,

 

Graag zou ik alle facturen van 2019 ontvangen.


Mvg,

 

Leon

Hoi @Leon van Houten. Welkom op het KPN Forum! Ik zal alle facturen naar jou versturen. Laat je daarvoor jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @Leon van Houten. Welkom op het KPN Forum! Ik zal alle facturen naar jou versturen. Laat je daarvoor jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Goeiedag,


Excuses. Door werk is het reageren er bijin geschoten.

Graag ontvang ik de facturen.

kunnen jullie ook de facturen van mijn Telfort sturen? of is dat weer een andere tak.

Vriendelijke groet,

en heb de gegevens aagepast in het profiel

 

Leon


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ben je opzoek naar de facturen van het internet abonnement? Volgens mij heb je een zakelijk abonnement. Deze vraag zal je daarom moeten stellen op het Zakelijke forum van KPN. Voor de facturen van Telfort kan je terecht op het Telfort Forum. Ik zou je graag verder willen helpen, maar helaas heb ik de mogelijkheid niet.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ben je opzoek naar de facturen van het internet abonnement? Volgens mij heb je een zakelijk abonnement. Deze vraag zal je daarom moeten stellen op het Zakelijke forum van KPN. Voor de facturen van Telfort kan je terecht op het Telfort Forum. Ik zou je graag verder willen helpen, maar helaas heb ik de mogelijkheid niet.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je verder geholpen op één van de andere forums. :relaxed:


Reageer