Skip to main content

Ik zou graag mijn facturen van 2019 en 2020 op willen vragen. Hoe kan ik dit doen?

 

Deze heb ik nodig voor mijn belastingadministratie (aftrekpost)

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Marco Batist. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per e-mail naar jou kan verzenden. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Ik heb mijn profiel aangevuld. ik hoop dat je me verder op weg kunt helpen


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist alle facturen per e-mail naar jou verzonden. :blush:


vikash dank voor de facturen. Ik mis alleen de facturen van januari 2019 tot en met juni 2019 nog. Het zou fijn zijn als ik deze ook nog kan ontvangen


Dat heb ik in een losse mail naar jou verstuurd. Als je deze mail niet hebt ontvangen, dan hoor ik het graag.


Ik heb alle bijlagen bekeken van de mail maar zag deze van juli 2019 tot nu. Of heb ik wellicht niet goed gekeken


Dat is vreemd. Ik heb zojuist de resterende facturen nogmaals naar jou gemaild. Laat je mij weten of je het deze keer wel ontvangt?