Skip to main content

Hallo

 

Ik moet alle facturen voor mijn administratie van 2018 hebben, ik kan niet verder terug dan 2019. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

mvg

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Seli, welkom op het forum! Ik ga je helpen en je de facturen van 2018 sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naar welk emailadres mogen de facturen en gaat het om je mobiele abonnement of Thuis-abonnement?


Hoi @Seli, welkom op het forum! Ik ga je helpen en je de facturen van 2018 sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naar welk emailadres mogen de facturen en gaat het om je mobiele abonnement of Thuis-abonnement?

 

 

Hallo ik heb het ingevuld, alvast bedankt voor het moeite.

 

mvg


Dank je wel! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met alle facturen van 2018 als PDF-bestanden in de bijlage. Laat je me even weten of je alles in goede orde hebt ontvangen?


Super ik heb het ontvangen, nog een laatste verzoek. Kan ik ook 2019 van je krijgen:sweat_smile: , ik ga het opslaan en printen. 

 

En een prettige weekend….


Mooi! Ik kan even voor je kijken, maar wil je eerst checken welke facturen van 2019 je op de mail ontvangen? Ik zie je mailadres wat me gaf als factuur-mailadres staan, dat betekent dat de facturen ook maandelijks gemaild worden. Kun je eens checken welke je kan terugvinden? Dan zal ik de ontbrekende van 2019 nog nasturen, hoor het graag van je. 


Hallo @Seli , het is altijd verstandig de beschikbare facturen meteen op een eigen computer op te slaan en eventueel uit te printen, zeker bij zakelijk gebruik.

Je kunt en moet niet willen vertrouwen op de opslag in "the cloud’.

 

 


Mooi! Ik kan even voor je kijken, maar wil je eerst checken welke facturen van 2019 je op de mail ontvangen? Ik zie je mailadres wat me gaf als factuur-mailadres staan, dat betekent dat de facturen ook maandelijks gemaild worden. Kun je eens checken welke je kan terugvinden? Dan zal ik de ontbrekende van 2019 nog nasturen, hoor het graag van je. 

 

 

Hallo

Ik zit te kijken en het probleem is ik heb helaas geen factuurnummer maar wel acceptgiro nummers, ik denk dat je niet veel aan hebt. Het is totaal 3 maar welke nummer het is weet ik niet. Ik heb mijn email gekeken en waarschijnlijk het ik het allemaal verwijdert. Ik denk  het beste is alle 12 en ik zoek het uit welke het zijn.

 

mvg

 


Oké, ik stuur je deze facturen ook even toe per mail dan. De facturen van 5-2019 t/m 12-2019 kan ik automatisch versturen dus die ontvang je eerst. De eerste vier facturen van 2019 moet ik even opzoeken in het archief dus die ontvang je in een aparte mail. Ik ga er nu mee aan de slag, je ziet ze dus straks in je Postvak In verschijnen. Laat je me even weten of je alles hebt ontvangen?