Skip to main content
Beantwoord

Facturen inzien

• January 22, 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Goedendag,

ik wil graag mijn facturen inzien over de periode juni t/m september 2018.

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag sphinx1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals Noordzee aangeeft kan je dit in MijnKPN kan terugzien. Alleen wel op het moment dat je jouw producten gekoppeld hebt. Verder kan het zijn dat je afgelopen 6 maanden kan inzien, en niet verder. Indien dat het geval is, kan ik de facturen nog even opzoeken en nasturen. In dat geval heb ik wel een aantal gegevens nodig. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38739 reacties
  • January 22, 2019
Hoi,

Dat kan via Mijn KPN.

Eerst klikken op Producten, Daarna op je adres klikken. en dan zie je rechts "Bekijk alle facturen".

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • January 23, 2019
Goedemiddag sphinx1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals Noordzee aangeeft kan je dit in MijnKPN kan terugzien. Alleen wel op het moment dat je jouw producten gekoppeld hebt. Verder kan het zijn dat je afgelopen 6 maanden kan inzien, en niet verder. Indien dat het geval is, kan ik de facturen nog even opzoeken en nasturen. In dat geval heb ik wel een aantal gegevens nodig. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • January 27, 2019
@sphinx1, ik heb helaas geen reactie meer gezien! Kan je aangeven of je inmiddels je facturen kan inzien of dat je ze nog toegestuurd wil krijgen?

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic