Skip to main content
Beantwoord

Facturen inzien

• December 4, 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Zijzelf
Nieuwkomer

Ik kan maar facturen van de afgelopen 4 maanden terugzien. Ik heb de eerdere facturen echter nodig voor mijn boekhouder. Hoe krijg ik deze zichtbaar om te printen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @Zijzelf. Als je inlogt op MijnKPN via de website, kies je vervolgens voor "Producten" bovenin. Dan als je daarna jouw mobiele nummer selecteert zie je vervolgens een optie om meer facturen te bekijken. Je kunt tot 12 maanden terug vinden daar in MijnKPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2020

Welkom op het forum @Zijzelf. Als je inlogt op MijnKPN via de website, kies je vervolgens voor "Producten" bovenin. Dan als je daarna jouw mobiele nummer selecteert zie je vervolgens een optie om meer facturen te bekijken. Je kunt tot 12 maanden terug vinden daar in MijnKPN. 

• December 8, 2020

Hallo @Zijzelf , verder is het verstandig zo snel als de facturen beschikbaar zijn deze meteen de downloaden en op je eigen systeem op te slaan en uit te printen.

Zijzelf
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Gelukt. Dankjewel voor de reacties.