Skip to main content

Hier hetzelfde, heb mijn abonnement stopgezet wegens verhuizing naar het buitenland. Maar krijg nog steeds rekeningen. Ben half maart al verhuisd☹️

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Jopo03, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een emigratie, dus verhuizing naar het buitenland, zou een reden moeten zijn om op te kunnen zeggen. Mijn eerste vraag zou zijn, op welke manier heb je opgezegd én heb je hier een bevestiging van ontvangen? Daarnaast ben ik benieuwd of het om een mobiel abonnement gaat of vaste diensten.

Wil je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik even de systemen in duiken om het een en ander na te gaan zodat ik voor wat meer duidelijkheid kan zorgen! Ik hoor graag van je!


@Jopo03, ik zie wel je adres maar nog geen klantnummer. Deze heb ik wel nodig, voor onder andere de verificatie! Kan je die nog aanvullen voor mij en een seintje geven in dit topic, als dat gelukt is?


Klant nummer is:
***

 

Admin: klantnummer verplaatst naar forumprofiel vanwege privacy


@Jopo03, dankjewel! Ik heb meteen even in de systemen gekeken en zie een melding dat de bewijslast niet voldoende is. Een aangifte is niet geldig, omdat het tussentijds ingetrokken kan worden. Het is dus verzoek is dus afgekeurd.

Het volgende moet opgestuurd worden: bewijs van emigratie middels een uittreksel van de gemeente in PDF. Het bewijsstuk dient een officieel document te zijn, voorzien van stempel en handtekening.


Maar ik zit niet eens vast aan een contract bij jullie. Ik kan maandelijks opzeggen!


Hi Jopo, ik neem het even over van Susan. 

Dit is wel een erg slordige fout van de opzegafdeling, dit is inderdaad een maandelijks opzegbare aansluiting. Mijn excuses hiervoor. Ik zie het volgende en verbeter me vooral mocht ik het mis hebben, dit om alles goed op een rijtje te hebben. 

Ik zie dat je op 28 maart online een formulier hebt ingevuld om het op te zeggen, wat dus zou betekenen dat het pakket op 28 april opgezegd had moeten worden. Ik zie overigens nog wel gesprekken op je aansluiting tot in ieder geval 28 april, is er nog niemand die gebruik heeft gemaakt van de aansluiting na je verhuizing? Ik ga er vanuit dat de aansluiting in ieder geval vanaf 28 april opgezegd moet worden. 

Ik wacht je reactie af en ga dit daarna voor je in orde maken. :relaxed:


@Jopo03 ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Sorry had de reactie van je niet gezien. 
Wij zijn al vanaf die datum verhuisd, dus raar dat er nog gebruik van de aansluiting word gemaakt. 
Maar alles moet dus vanaf die datum worden stop gezet dus ook de betalingen

 

alvast bedankt voor de moeite. 
vriendelijke groet


Is het nu geregeld?


Duidelijk, ik hanteer de datum van het ingevulde online formulier en zeg het op per 28 april. Alles wat er onterecht is betaald vanaf die datum zal met een slotfactuur worden verrekend met openstaande bedragen en anders terug worden gestort op je rekening. 


Prima bedankt voor de moeite👍🏼