Skip to main content

Beste lezer, 

Ik zou graag enkele facturen willen opvragen van de abonnementen die ik bij jullie heb gehad.

Wat is hiervoor de beste optie? Ik kan alleen mijn laatste 4 facturen maar bekijken in mijn kpn

 

Alvast bedankt

Hallo @Fransss , je kunt de facturen tot 12 maanden terugzien, alleen de laatste 4 worden direct getoond, daaronder kun je klikken op een tabje en zie je de rest van de facturen.

 


Bedankt voor je bericht.

Ik zou graag inzage hebben in facturen van al mijn abonnementen vanaf 2014.

enige opties?


Hallo @Fransss , dat kan een moderator voor je regelen.

Vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummers in en een moderator komt er op terug.

Het is verstandiger bescnikbare facturen direct op te slaan op een eigen systeem en indien nodig te printen.

Ik zou niet te veel vertrouwen op persoonlijke stukken die in 'the cloud' opgeslagen zijn.

 


Bedankt, heb het ingevuld!


Hallo,

 

Ik heb nog niks ontvangen zou een KPN medewerker hier naar willen kijken?

bvd.


Hoi @Fransss, welkom op het forum. Helaas kan ik je niet helpen, de facturen van 2014 zijn helaas te oud en zijn inmiddels al verwijderd uit de KPN systemen. Mijn excuses maar hier is helaas niks meer aan te doen.


Wij hebben 4 abonnementen lopen en willen de facturen graag in de mail ontvangen, zoals voorheen ook gebeurde. Het is een zakelijk abonnement en ik moet de facturen bewaren in de administratie, Nu zie ik alleen de laatste 4 facturen (allen van de huidige maand) maar ik zie nergens een “tabje” (zoals eerder gezegd wordt) om eerdere maanden te bekijken. Ik vind dit geen vooruitgang.