Skip to main content
Beantwoord

Facturen van januari t/m maart 2019

  • March 11, 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik wil graag de facturen van deze maanden ontvangen voor mijn vaste en mijn mobiele abonnement.
 

Beste antwoord door Susan_

@Wim.mm, top dankjewel. Ik heb de facturen van januari, februari en maart voor zowel je vaste diensten als mobiele abonnement opnieuw toegestuurd! :blush:  Veel succes ermee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2020

BTW: waarom zijn facturen ouder dan 1 jaar niet meer in te zien in ‘mijnKPN’? Lijkt me toch niet zo moeilijk ...


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

Goedemorgen @Wim.mm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is niet langer terug te zien omdat we ook ruimte willen houden voor de overige zaken in MijnKPN. Daarnaast krijg je, of kan je aanvragen dat je de facturen ook per e-mail ontvangt. Zo heb je ze allemaal in je eigen mailbox, en ben je dus niet afhankelijk van ons nu! :slight_smile:   Krijg je ze nog niet per e-mail? Dan kan ik dat meteen even aanvragen naast het opsturen van de facturen.

Voor het opsturen van de facturen heb ik wel wat gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Daarnaast de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is, vanwege de verificatie. Dit kan bij de persoonlijke opmerkingen genoteerd worden. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt ingevuld!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

Mijn profiel is aangevuld


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2020

@Wim.mm, top dankjewel. Ik heb de facturen van januari, februari en maart voor zowel je vaste diensten als mobiele abonnement opnieuw toegestuurd! :blush:  Veel succes ermee!