Skip to main content
Beantwoord

Factuur betaald, maar toch geblokkeerd

  • January 23, 2020
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Goedemorgen ik ben vanaf gisteren geblokkeerd door een facature van 70 euro die ik heb betaald en nu als ik die aansluitkosten wil betalen staat er dat ik nog steeds 70 euro moet betalen ik snap er helemaal niks meer van !!

graag zie ik bericht tegemoet

 

Admin: titel van je bericht aangevuld te verduidelijking

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Joostkrekel : dank voor de info. 

Ik zie dat het bedrag via ideal is overgemaakt. Normaliter duurt het dan maximaal 4 uren voordat je weer bent aangesloten. Blijkbaar is daar iets misgegaan. Ik heb hiervoor een technische melding gedaan . Ik hoop dat ze dit snel voor jou oplossen zodat jij weer van je diensten kunt genieten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Joostkrekel, welkom! Ik begrijp goed dat je gisteren geblokkeerd bent, maar dat je deze factuur al betaald had? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er verder mee. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2020

Heb ik gedaan je kunt kijken


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2020

@Joostkrekel : dank voor de info. 

Ik zie dat het bedrag via ideal is overgemaakt. Normaliter duurt het dan maximaal 4 uren voordat je weer bent aangesloten. Blijkbaar is daar iets misgegaan. Ik heb hiervoor een technische melding gedaan . Ik hoop dat ze dit snel voor jou oplossen zodat jij weer van je diensten kunt genieten.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2020

Kan het vandaag nog goed komen ?


Erwin van KPN
Moderator

Dat hoop ik wel, @Joostkrekel . De maximum doorlooptijd is 3 werkdagen, dat wil ik er wel bij vermelden. Uiteraard hoop ik niet dat ze er zo lang over doen. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.