Skip to main content
Beantwoord

Factuur downloaden ouder dan 12 maanden

  • January 8, 2020
  • 14 reacties
  • 239 keer bekeken

Ik wil nog de factuur van januari 2019 hebben, maar kan die niet downloaden in Mijn KPN (oudste is van maart 2019). Hoe krijg ik toch de factuur over januari 2019 in mijn bezit?

Beste antwoord door Nadia

Hey @Dijkies, welkom op het KPN forum. Facturen zijn voor een bepaalde periode zichtbaar en te downloaden uit je MijnKPN-omgeving. Als je toestemming hebt gegeven, sturen we de factuur + specificatie ook per mail.

Zie voorbeeld hieronder: De specificatie is met een PDF-bestand meegestuurd en staat onderaan de mail.

  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2020

Hey @Dijkies, welkom op het KPN forum. Facturen zijn voor een bepaalde periode zichtbaar en te downloaden uit je MijnKPN-omgeving. Als je toestemming hebt gegeven, sturen we de factuur + specificatie ook per mail.

Zie voorbeeld hieronder: De specificatie is met een PDF-bestand meegestuurd en staat onderaan de mail.

  


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2020

Maar @Nadia , zo komt @Dijkies toch niet meer aan de factuur van januari 2019? Kun jij nog regelen dat de factuur per e-mail wordt nagestuurd door KPN als Dijkies het forumprofiel vult? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 10, 2020

Maar @Nadia , zo komt @Dijkies toch niet meer aan de factuur van januari 2019? Kun jij nog regelen dat de factuur per e-mail wordt nagestuurd door KPN als Dijkies het forumprofiel vult? 

Waarom zou, @Dijkies die niet uit de mail kunnen halen, @Noordzee? De afbeelding is een printscreen die ik net heb genomen van mijn factuur uit mijn mailbox. Datum 17-12-2018 :) 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2020

Ik stel voor dat we de reactie van @Dijkies afwachten. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de e-mail (als die al verstuurd is in januari 2019) niet meer in bezit is van de topic-starter. 
 

Vandaar mijn vraag aan jou of het (in dat geval) nog mogelijk is om de factuur van die maand (nogmaals?) te verzenden vanuit KPN. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Je hebt gelijk Noorzee! De mail van januari heb ik inderdaad niet meer in mijn mailbox. Dus ik zou het inderdaad op prijsstellen om de factuur van januari 2019 per mail te ontvangen. Is dat mogelijk Nadia/KPN?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2020

Dat vermoedde ik dus al. Hopelijk is Nadia morgen weer aan het werk. 

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 13, 2020

Hey, @Dijkies. Bedankt voor het markeren van het ‘Beste antwoord'’, maar zo te zien moet ik nog wat voor je doen 😉 Ik stuur jou de facturen op, dan regel ik meteen dat je voortaan óók per mail de factuur ontvangt. Zo kun je altijd je facturen terugvinden :)

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met: naam contractant, postcode + huisnummer en klantnummer van het contract? Dan kan ik aan de slag. Ik hoor het graag.  


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2020

@Dijkies 
 

Wil je de factuur nog per e-mail ontvangen? 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 15, 2020

Joe @Dijkies, helaas nog geen reactie van je ontvangen. Heb je onze berichten nog gelezen? :) 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2020

Je hebt gelijk Noorzee! De mail van januari heb ik inderdaad niet meer in mijn mailbox. Dus ik zou het inderdaad op prijsstellen om de factuur van januari 2019 per mail te ontvangen. Is dat mogelijk Nadia/KPN?

 

@Dijkies 

Wil je de factuur nog per e-mail ontvangen? 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2020

KPN Moderator: ik heb mijn naam, postcode + huisnummer en klantnummer toegevoegd aan mijn forum profiel. Kunt u de factuur van januari 2019 toesturen/mailen? Alvast dank. Remko


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2020

Ik vermoed dat @Erwin_  jou dit gaat toesturen. Maar mogelijk werkt hij pas maandag weer. Het is weekend….

 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Dijkies . Ik heb alles wat ik aan facturen kon vinden van januari naar je gemaild. Laat je weten of het is aangekomen?


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 27, 2020

Hey @Dijkies. Zo te zien is Erwin  voor jou aan de slag gegaan. Is het gelukt? Alles in goed orde ontvangen? :)