Skip to main content
Beantwoord

Factuur dubbel betaald

  • July 28, 2020
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo medewerkers 


Ik heb op 25 juli mijn alles in één pakket Dubbel overgemaakt een bedrag van € 66.88, wat nu. 
 

Vriendelijke Groet

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Bragt1972 ,

Geen zorgen: dat bedrag krijg je zeker teruggestort. Mits er geen andere facturen meer openstaan, natuurlijk. Dit kan een paar werkdagen duren, maar je moet het snel op je bankrekening zien verschijnen!

 

bron : Moderator Marcia 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/dubbele-betaling-telefoon-abonnement-448228

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 29, 2020

Hallo @Bragt1972 ,

Geen zorgen: dat bedrag krijg je zeker teruggestort. Mits er geen andere facturen meer openstaan, natuurlijk. Dit kan een paar werkdagen duren, maar je moet het snel op je bankrekening zien verschijnen!

 

bron : Moderator Marcia 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/dubbele-betaling-telefoon-abonnement-448228


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 4, 2020

Hallo @Bragt1972 Noordzee heeft helemaal gelijk. Het bedrag krijg je natuurlijk weer terug! 


  • Nieuwkomer
  • February 10, 2021

Ik heb perongekuk mijn tv/Internet dubbel betaald. Ipv dat ik mijn tel rek moest betalen.  Hoe nu verder? Word dit verekend en krijg ik het resterende bedrag terug?