Skip to main content
Beantwoord

Factuur hoger

  • July 17, 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hoe kan het dat ik in de periode van 15/07 - 14/08 € 53,86 moet betalen? (factuur nr. 😉 Normaal betaal ik € 52,50

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.

Beste antwoord door Susan_

Hi @s-elb1970, een goedemiddag en welkom op het Forum!

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid over je factuur is, omdat het altijd hetzelfde bedrag is. Heb je de specificatie van de factuur al bekeken? Het kan in dit geval heel goed om de inflatiecorrectie gaan. Heb je een ander abonnement dan Hussel? Dan heb je hiermee te maken. Dit kan je terugvinden op je facturatie. Staat er iets anders bij de specificatie? Dan kan het ook zijn dat je misschien gebruikerskosten hebt gemaakt in juni of juli.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2020

Hi @s-elb1970, een goedemiddag en welkom op het Forum!

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid over je factuur is, omdat het altijd hetzelfde bedrag is. Heb je de specificatie van de factuur al bekeken? Het kan in dit geval heel goed om de inflatiecorrectie gaan. Heb je een ander abonnement dan Hussel? Dan heb je hiermee te maken. Dit kan je terugvinden op je facturatie. Staat er iets anders bij de specificatie? Dan kan het ook zijn dat je misschien gebruikerskosten hebt gemaakt in juni of juli.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 26, 2020

@s-elb1970 ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het duidelijk is? Zo niet, dan weet je mij te vinden :wink: