Skip to main content

Het soapdrama met KPN is na 9 maanden nog steeds niet beëindigd!
Ruim 9 maanden ben ik met KPN bezig geweest met het waardeloze wifi bereik. Trouw hebben we álle stapjes opgevolgd van de KPN-medewerkers. Werkelijk engelengeduld hebben we gehad. We hebben ons steeds weer laten “ompraten” ons abonnement niet op te zeggen ondanks dat er geen enkele verbetering kwam.

Wat waren we blij toen er uiteindelijk een hele capabele monteur langskwam die het probleem (na 2 keer terugkomen + zelfs privé naar ons te bellen om te vragen of de situatie al verbeterd was/bleef) heeft opgelost!

 

Zeer teleurstellend dat deze tevredenheid over KPN maar van hele korte duur geweest!

 

De afgesproken kosten voor de superwifi komen niet overeen in de factuur. We worden EURO 173,50 te veel aangeslagen!

Dit erkend KPN ook (klacht referentienummer (….) ) echter kan deze foute factuur niet aanpassen.

Dus ik een uitstel van 1 maand van betaling van de factuur gevraagd, zodat er ruimschoots de tijd was voor KPN om te factuur aan te passen. 

Maar nee, KPN blijft bij haar standpunt: eerst moet de foute factuur betaald worden > een maand later zal het bedrag gecrediteerd worden!! Onvoorstelbaar! Dus ik moet eerst een dergelijk groot bedrag betalen voor iets wat ik NIET heb gekocht (want als ik de factuur niet betaal, dan blijf ik in gebreke; aanmaning? incassokosten?) voordat KPN zijn fout hersteld?!!

Dit is de wereld op zijn kop!! Schandalig! 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Heeft er iemand een idee wat te doen hiertegen??!


Hoi @KPN-ziek, welkom op het forum!
Ik vrees dat ik geen antwoord heb dan mijn collega's hadden. Een correctie wordt altijd op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Een bestaande factuur is niet aan te passen.
Als ik op het klantnummer kijk uit je profiel zie ik echter andere bedragen en geen correctie terug. Ik kan ook niet terugvinden dat je de Wifimonteur of Superwifipunten gratis zou krijgen. Wanneer heb je dit besproken met mijn collega's en via welke weg?