Skip to main content
Beantwoord

Factuur ineens hoger

• August 10, 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb een jaarcontract voor internet en tv voor een vast bedrag. Voor de periode juli t/m aug.  zijn de abonnement kosten hoger. Mijn jaarcontract is nog niet afgelopen en ik heb geen extra diensten afgenomen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Kemplen , dat zal de inflatiecorrectie zijn waarover iedere klant geïnformeerd is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • August 10, 2020

Hallo @Kemplen , dat zal de inflatiecorrectie zijn waarover iedere klant geïnformeerd is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 10, 2020

Hallo @Kemplen ,

KPN mag de kosten verhogen op basis van de prijsinflatie.

https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-2020-497130

Prijswijziging abonnementen

We voeren een inflatiecorrectie van 2,6% door op de internetabonnementen, behalve de Hussel abonnementen. Daarnaast verhogen we de abonnementsprijzen van Vast Bellen (PSTN) en Digitenne (only) met 1 euro per maand. De abonnementskosten voor Belbudget wordt niet verhoogd.

Voor Vast Bellen gaan de wijzigingen in per 1 augustus, voor de overige wijzigingen geldt dat het ingaat per 1 juli.

Extra dienst

Het tarief van de extra dienst “Vast Telefoonnummer” van het 2017 internetabonnement wordt verhoogd met 1 euro. Dat wordt dus 2 euro per maand.