Skip to main content

Op mijn laatste factuur (27 juli 2020) staat “Periode 27 jul t/m 26 aug Alles-in-1 Instap  & BelOnbeperkt Avond & Weekend", maar dat klopt niet met een eerder bericht (per e-mail, op 22 juli): “Op 24 juli 2020 veranderen we uw abonnement naar Hussel Internet 50 Mbit/s.” (met o.a. BelOnbeperkt Nederland). Die verandering is door een chatmedewerker op mijn verzoek geregeld. Ik neem aan dat die verandering ook daadwerkelijk is doorgevoerd. Ik heb in ieder geval wel een een KPN Box 12 ontvangen, en geïnstalleerd.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @gjk100 

De wijzigingsdatum en de factuurdatum liggen wel erg dicht bij elkaar. De wijziging heeft de factuur daarom ‘gemist’ denk ik, de factuur was waarschijnlijk al opgemaakt. Je zal pas op de factuur van volgende maand de wijziging terugvinden, met correctie en herberekening van oude en nieuwe abonnementskosten.

Een KPN moderator kan dit voor je nakijken. Zet daartoe je gegevens (Privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN. In de tussentijd kan je ook zelf in MijnKPN kijken.


Dank. MijnKPN is inmiddels correct bijgewerkt. Ik wacht wel even op de volgende factuur.


Hallo @gjk100 Je betaalt je abonnementskosten altijd in het vooruit, dus dat verklaart ook waarom de wijziging nog niet op je nieuwste factuur was terug te zien. De periode was inderdaad te kort. Op de volgende factuur zul je de wijziging en de verrekening van alle kosten terugzien! Als je wilt dat ik het nog even check, vul dan de gegevens in die RBxx al benoemt!


Goed nieuws. De kosten zijn inderdaad verrekend op de nieuwe factuur. Maar helaas. Toch nog iets wat ik niet begrijp. De factuur meldt periode 31 juli t/m 26 aug BelOnbeperkt Nederland, maar toch zijn gesprekskosten in rekening gebracht volgens BelOnbeperkt Avond & Weekend. Dat scheelt een flink bedrag. Kan iemand helpen? Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn Forumprofiel.


Gelukkig maar @gjk100 En ik begrijp je vraag. Als ik de factuur bekijk zie je dat er belkosten worden berekend voor gesprekken in de periode van 27 juli t/m 13 augustus. Op 24 juli is je abonnement gewijzigd en  vanaf dat moment had er een BelOnbeperktbundel Nederland actief moeten zijn. Je hebt er op de 22ste over gebeld met iemand van de klantenservice. Ik kan niet goed zeggen waar het precies mis is gegaan, maar die bundel is dus pas op de 13e augustus actief geworden, waardoor die kosten zijn ontstaan. Ik heb ze voor je vergoed. En ja, je zult dat wederom op de volgende factuur terug zien. ;-) 

 

 


Bedankt.


Reageer