Skip to main content

Hallo,

 Ik heb vandaag herrinering via mail gehad over factuur ( klantnr: 😉, deze moet binnen 5 dagen betaald zijn, door een administratieve fout elders lukt mij dat niet aanstaande vrijdag( wat de 5 dagen is) maar aanstaande maandag. Zou dat een probleem zijn, wil niet nu al mijn eenmalige uitstel van betaling gebruiken. 

En kan je het moment van incasso aanpassen? En zo niet wat is hier de vaste dag/ datum van?

*Admin: gegevens in forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Goedemorgen @Milly241, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ah, zoiets kan inderdaad voorkomen. Maar juist daar hebben we de eenmalige uitstel van betaling voor. Dit betekent niet dat je daarna nooit meer een factuur mag uitstellen hoor! Dat betekent dat je deze factuur uitstelt tot wanneer je zeker weet dat je kan betalen (dus neem het ruim, 2 weken in plaats van 1). Eenmaal de factuur voldaan, wordt deze optie voor uitstellen voor facturen die nog moeten komen gewoon weer open gezet. Dus ik raad wel aan om deze factuur uit te stellen om meer problemen of kosten te voorkomen!

Laat je het nog even weten indien ik nog ergens bij kan helpen?

Edit: 

@Milly241 sorry helemaal die tweede vraag vergeten te beantwoorden. Voor mobiele abonnementen dien je even met ons te bellen via 0800-0402. Voor je vaste producten zoals internet en televisie kan de incassodatum aangepast worden (ook door jezelf). Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  1. Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.
  2. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.
  3. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.
  4. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.


Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

 


Hartelijk bedankt voor je duidelijke antwoord.

Je kan geen andere datum van incasso kiezen toch? En vind die incasso altijd rond de 2e van de maand plaats?


@Milly241 sorry helemaal die tweede vraag vergeten te beantwoorden. Voor mobiele abonnementen dien je even met ons te bellen via 0800-0402. Voor je vaste producten zoals internet en televisie kan de incassodatum aangepast worden (ook door jezelf). Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  1. Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.
  2. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.
  3. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.
  4. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.


Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen


Haha geeft niet kan gebeuren!! Dank je wel voor deze update!!


@Milly241 graag gedaan. En mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben.. Dan weet je ons te vinden!


Reageer